Home » Laatste nieuws » Meest innovatieve marketingconcept van de bouwsector gezocht

Meest innovatieve marketingconcept van de bouwsector gezocht

Elk jaar reikt BouwKennis haar BouwKennis Marketing Jaarprijs uit. De prijs gaat uit naar het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Sinds deze week kunnen bedrijven zich inschrijven voor de editie van 2018 en daarmee is de zoektocht naar de winnaar van de nationale marketingprijs in de bouw officieel gestart. Marketeers uit de bouwkolom kunnen hun concept tot 20 april insturen via de website.

De winnaar wordt gekozen door een professionele vakjury én professionals uit de gehele bouwkolom. De genomineerden en uiteindelijke winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs kunnen rekenen op aandacht en erkenning binnen de bouwsector.

Meedingen naar de BouwKennis Marketing Jaarprijs

BouwKennis is op zoek naar marketingconcepten die scoren op creativiteit, klantgerichtheid, communicatieve uitrol en eindresultaat. Marketingconcepten die aan deze criteria voldoen, maken kans op het winnen van de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Tot 20 april kunnen marketeers hun concept insturen met behulp van het inschrijfformulier.

Uit alle inzendingen selecteert de jury acht genomineerden. Na een elevatorpitch door de genomineerden kiest de vakjury drie finalisten die op 20 september op de BouwKennis Jaarbijeenkomst strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs. De winnaar wordt voor 30% bepaald door de vakjury en voor 70% door de bezoekers van de BouwKennis Jaarbijeenkomst.

De onafhankelijke vakjury

De jury van de BouwKennis Marketing Jaarprijs bestaat uit een afvaardiging van ervaren marketingprofessionals uit de bouw. Deze vakjury heeft alle expertise in huis om een deskundig oordeel te vellen over de innovatieve marketingconcepten die worden ingestuurd. De vakjury bestaat, in willekeurige volgorde, uit:

  • Jarl Langerak, Directeur Marketing & Communicatie bij VELUX Nederland B.V.
  • Sjoerd Seffinga, Busines Unit Manager Energy bij Kingspan B.V. (winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2017)
  • Peter Fraanje, Directeur bij NVTB
  • Tanja Bongers, Marketing Manager bij Wienerberger B.V.
  • Rob Klifman, Algemeen Directeur bij Bouwmaat Nederland B.V.
  • Wendy Stevens – van den Hanenberg, Marketingmanager bij Jaga Nederland B.V.
  • Arno van Dongen, Market researcher bij Technische Unie
  • Jan-Paul Schop, Directeur bij USP Marketing Consultancy
  • Boudewijn Goedhart, Directeur bij BouwKennis

De BouwKennis Marketing Jaarprijs

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is in het leven geroepen met het doel om aandacht te creëren voor marketing in de bouwkolom en hiermee marketing in de bouw naar een hoger plan te tillen. De award inspireert en daagt marketeers en beleidsmakers uit om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. Dit jaar wordt de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor de veertiende keer uitgereikt.

BouwKennis is uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Onze producten ondersteunen managers bij het bepalen en invullen van het beleid. Kijk op www.bouwkennis.nl voor meer informatie of om u in te schrijven voor onze digitale nieuwsbrief.

Noot voor de redactie: Wilt u meer informatie, dan kunt u contact opnemen met Carmen Schrooten (+31 (0)10 206 69 96 of carmen.schrooten@bouwkennis.nl). Wanneer u (delen van) dit bericht publiceert, ontvangen wij graag een bewijsexemplaar. U kunt dit versturen naar: BouwKennis B.V., Max Euwelaan 51, 3062 MA Rotterdam.

Terug naar nieuwsoverzicht