Home » Congres » Thema

Thema

thema

Als iedereen vanaf morgen extreem klantgericht is, dan kunnen we alle toekomstige disrupties overwinnen

Vorig jaar sprak prof. dr. ir. Jan Rotmans op onze Jaarbijeenkomst en hij liet zien dat de Uber van de bouwsector in aantocht is. Net als in de taxiwereld zal de gevestigde orde echter wel blijven bestaan, mits zij zich weten aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden. In onderstaande video vertelt hij waarom de bouw klaar is voor disruptie.

Op 21 september 2017 namen we bezoekers mee in hoe je de klant van morgen kunt behouden. We gingen in op welke nieuwe verdienmodellen er voor de toekomst mogelijk zijn. Daarnaast vertelden de sprekers hoe je vandaag nog begint met innovatie en hoe je de beweegredenen van je klant kunt achterhalen. We sloten de dag af met twee partijen uit andere sectoren die ieder op hun eigen manier te maken hebben gehad met disruptie. Wat kunnen we hiervan leren?

MEER WETEN?

Op deze pagina lees je de terugblik, download je de beschikbare hand-outs en bekijk je de foto’s van de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 21 september 2017.