Home » Congres

Congres

congresDe BouwKennis Jaarbijeenkomst is hét jaarlijkse kennisevenement voor de bouw-, vastgoed- en installatiebranche. Ieder jaar komen ruim 500 professionals samen om de nieuwste trends in bouwmarketing te ontdekken. De basis van de Jaarbijeenkomst is altijd gelijk; het doel is om de bezoeker handvatten te geven om binnen de bouwsector succesvol te zijn met behulp van interessante kennis onderwerpen. Daarnaast wil BouwKennis de bouwsector met elkaar verbinden met de Jaarbijeenkomst als centraal netwerkevent. Er is voldoende ruimte rondom de Jaarbijeenkomst om de belangrijkste beslissers in de bouwsector te ontmoeten.

DE KLANT VAN MORGEN

Elk jaar staan nieuwe onderwerpen centraal, zo stond in 2016 het thema ‘Megatrends in de bouw’ centraal. Dit jaar was het thema ‘De klant van morgen’. De sprekers gingen in op welke nieuwe verdienmodellen er voor de toekomst mogelijk zijn, wat klanten écht willen (en wat dat betekent voor jouw dagelijkse werkzaamheden) en wat we kunnen leren van andere sectoren.

Boudewijn Goedhart, directeur van BouwKennis, was dagvoorzitter en ondersteunde deze drie onderwerpen met onderzoek van BouwKennis. Daarnaast heeft Boudewijn, als vast onderdeel van elke BouwKennis Jaarbijeenkomst, de laatste trends en ontwikkelingen binnen de Nederlandse markt gedeeld.

BOUWKENNIS MARKETING JAARPRIJS

Ieder jaar vindt de finale van de BouwKennis Marketing Jaarprijs plaats tijdens de Jaarbijeenkomst. Bezoekers konden samen met de vakjury stemmen op een van de drie finalisten, waarbij de stem van bezoekers voor 70% meetelde. Kingspan kwam met hun concept Future Proof als winnaar uit de bus.