Home » Jaarprijs » Wedstrijdtraject

Wedstrijdtraject

wedstrijdtrajectBenieuwd naar het proces van de BouwKennis Marketing Jaarprijs van het afgelopen jaar? Bekijk dan hieronder het wedstrijdtraject.

  • Inschrijving geopend

    februari 14, 2018Vanaf nu is het mogelijk om je innovatieve concept aan te melden en mee te dingen naar de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018.
  • Deadline inzendingen

    april 20, 2018BouwKennis reikt dit jaar voor de dertiende keer op rij de BouwKennis Marketing Jaarprijs uit: dé nationale marketingprijs voor het meest innovatieve marketingconcept in de bouw. De inschrijving sluit op 20 april.
  • Acht genomineerden bekend!

    mei 22, 2018Alle inzendingen worden naar de jury gestuurd. Ieder concept wordt beoordeeld op de belangrijkste criteria en krijgt uiteindelijk een score. Op basis hiervan worden de 8 genomineerden bepaald.
  • Jurydag

    juni 22, 2018Na een gedegen voorbereiding mogen de 8 kanshebbers de vakjury via een elevator pitch proberen te overtuigen van de kracht van hun concept. Slechts tien minuten spreektijd en vijf minuten om vragen te beantwoorden bepaalt wie er straks in de finale staan.
  • 3 finalisten bekend!

    juni 25, 2018Enkele dagen na de elevator pitches is het hoge woord eruit: de drie finalisten voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn bekend! Zit jouw bedrijf of favoriet er dit jaar bij? Van harte gefeliciteerd!
  • Briefing finalisten

    juni 26, 2018De finalisten worden vandaag gebriefd over het vervolgproces van het wedstrijdtraject. Wat staat de drie kanshebbers nog te wachten tot de grote finale op donderdag 20 september?
  • Promotievideo

    september 4, 2018Voor de finalisten breken spannende weken aan. Samen met BouwKennis werken ze aan hun promotievideo van vijf minuten. Deze filmpjes zijn tijdens de Jaarbijeenkomst de manier waarop zij de jury en het publiek van hun concept kunnen overtuigen.
  • Beslissingsronde

    september 20, 2018Het is zover… Eén voor één worden de drie finalisten voorgesteld aan de hand van hun eigen promotievideo. Tijd voor de jury en het publiek om hun stem uit te brengen. De winnaar wordt voor 30% bepaald door de vakjury en voor 70% door het publiek.
  • Finale

    september 20, 2018De finaledag is aangebroken! Vandaag stromen ruim 500 marketeers en beleidsmakers uit de bouw theater DE KOM binnen voor de BouwKennis Jaarbijeenkomst. Samen met de vakjury kiezen zij straks de winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018.
  • Winnaar BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018

    september 20, 2018De stemmen zijn geteld en de winnaar is bekend. De juryvoorzitter zal de welverdiende prijs op het podium uitreiken aan de winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018!