Home » Jaarprijs » Inschrijven BouwKennis Marketing Jaarprijs

Inschrijven BouwKennis Marketing Jaarprijs

InschrijvenBen je trots op het marketingconcept dat jullie het afgelopen jaar hebben uitgerold? Inspireer je collega’s in de markt door jullie concept aan te melden voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018.

De inschrijving is verlengd tot en met 30 april!

Heb jij het afgelopen jaar een bijzonder marketingconcept uitgerold? Ga dan dit jaar ook de strijd aan met de sector om de felbegeerde BouwKennis Marketing Jaarprijs! Doe mee met jouw marketingconcept en wie weet sta jij dit jaar op het podium om dé nationale marketing prijs in de bouw in ontvangst te nemen. Download hier het inschrijfformulier.

Wij zijn op zoek naar marketingconcepten die scoren op creativiteit, klantgerichtheid, communicatieve uitrol en eindresultaat. Bevat jouw marketingconcept al deze elementen?

Inschrijfformulier downloaden

CRITERIA

Belangrijke criteria waarop de inzendingen getoetst worden zijn marketingstrategie, de toegevoegde waarde voor de klant, de probleemstelling en de gemaakte strategische keuzes. Ook het marketingconcept, de communicatieve uitrol hiervan en gerealiseerde resultaten spelen bij de beoordeling een grote rol.

PRIVACY

Maak je je zorgen om vertrouwelijke gegevens van je marketingconcept? De juryleden hebben allen een geheimhoudingsverklaring getekend, om te garanderen dat er zorgvuldig met de privacy van de gegevens wordt omgegaan.

De BouwKennis Marketing Jaarprijs kan je veel bieden. Bekijk in het onderstaande filmpje wat de BouwKennis Marketing Jaarprijs heeft betekend voor Van Wanrooij (de winnaar van 2017).

Benieuwd naar eerdere finalisten? Bekijk dan hier het overzicht van voorgaande jaren.