Home » Wat is de BouwKennis Marketing Jaarprijs?

Wat is de BouwKennis Marketing Jaarprijs?

jaarprijs

Marketing wordt voor bedrijven in de bouw steeds belangrijker. Inmiddels hebben veel organisaties professionele marketingafdelingen die strategische concepten klaarstomen om in de markt te zetten. Dit kan niet vroeg genoeg gebeuren. De bouwkolom is veranderd van een aanbodgerichte in een vraaggestuurde markt. En maken wat de eindgebruiker wil, is hierdoor een van de belangrijkste uitdagingen voor de sector geworden.

Klantgericht opereren stelt hoge eisen aan ondernemingen en aan hun marketingafdelingen. Dit betekent dat er vele uitdagingen klaarliggen voor marketeers in de bouwkolom!

MARKETING JAARPRIJS

De BouwKennis Marketing Jaarprijs was dé nationale erkenning voor het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De award was hiermee zowel een inspiratie als een uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. Het ultieme doel hierbij was aandacht creëren voor en het naar een hoger plan tillen van marketing in de bouwkolom.

We hebben besloten om dit jaar geen Jaarprijs uit te reiken. Na meer dan 10 jaar BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn wij opzoek naar een nieuw en verfrissend concept. Heb je ideeën of suggesties, daar staan we natuurlijk voor open!