Home » Wat is de BouwKennis Marketing Jaarprijs?

Wat is de BouwKennis Marketing Jaarprijs?

jaarprijs

Marketing wordt voor bedrijven in de bouw steeds belangrijker. Inmiddels hebben veel organisaties professionele marketingafdelingen die strategische concepten klaarstomen om in de markt te zetten. Dit kan niet vroeg genoeg gebeuren. De bouwkolom is veranderd van een aanbodgerichte in een vraaggestuurde markt. En maken wat de eindgebruiker wil, is hierdoor een van de belangrijkste uitdagingen voor de sector geworden.

Klantgericht opereren stelt hoge eisen aan ondernemingen en aan hun marketingafdelingen. Dit betekent dat er vele uitdagingen klaarliggen voor marketeers in de bouwkolom!

MARKETING JAARPRIJS

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale erkenning voor het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De award is hiermee zowel een inspiratie als een uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. Het ultieme doel hierbij is aandacht creëren voor en het naar een hoger plan tillen van marketing in de bouwkolom.

Dit jaar reiken we de Jaarprijs niet uit. Dit betekent dat je voldoende tijd hebt om te brainstormen over nieuwe concepten. Heb je een geniaal idee? Verras ons hiermee met je inschrijving voor 2020.

INSCHRIJVING

De inschrijving voor de Jaarprijs 2020 openen we rond 10 februari 2020. We zien je aanmelding dan graag tegemoet.